niedziela, 29 marca 2009

Ge ge ge no ge... minna de utao gegege no ge!




Nie, no częstotliwość zamieszczania przeze mnie postów jest powalająca _^_
Ostatnio coś mi zżera czas, i kurde nie mam pojęcia co o.0

Ostatnio namiętnie zażeram się płatkami. I nie chce mi się słodyczy o.0 jakoś tak dziwnie...
W ogóle to powinienem pisać moje opowiadanko, ale tak mi ciężko idzie... drugi rozdział 12 stron i nie chce iść dalej... Niby przeżyłem euforie jak się wreszcie pocałowali[to chyba nie takie wielki spojler, ne?] ale jakoś nie mogę tego na kompa przepisać... teraz zostało mi już tylko mniej niż półtorej wątku do napisania - wprowadzenie kolejnej postaci[wkurza mnie to że jest ich aż tyle>.<], no i ostatnia scena... a potem dwa razy więcej pisania _^_ bo dwa rozdziały na raz...

pół dnia zeżarła mi nader debilna gra na gai. Nie lubię>.>
No... może nie pół dnia. Równie dużo czasu poświęciłem na szukanie jednego zajebistego fanvidu którego chyba już nigdzie nie ma a ja idiota, nie ściągnąłem go =.=' Tylko nie wiem czy słowo 'zajebisty' tu pasuje. Był to filmik zrobiony pod 'Jesus Christ' Haidowego i 'Pasje'. Jak ktoś gdzieś to widział to wie o co mi chodzi, jak nie to niech żałuje. Był po prostu piękny. I z okazji dzisiejszego dnia chciałem go sobie obejrzeć i wkleić w opis a tu kicha. nie ma =-=

Poza tym wróciłem do jakże kochanego przeze mnie anime : gegege no Kitaro. Udało mi się znaleźć Hakaba Kitaro - to seria pod oryginalną, pierwszą mangę jaka powstała o chłopcu z jednym oczkiem, i oczkiem jako tatusiem. Fajnie brzmi ne? Jak ktoś nie kojarzy to może skojarzyć tak - Kaz z VAMPS był za Kitaro przebrany pierwszego dnia Halloween. Srebrne włoski, pasiasta kamizelka, oczko na ramieniu, geta... takie tam.
Z tego wszystkiego wymyśliłem se że muszę mieć własne geta i szukałem ich wczoraj po całym necie =-= dopiero Yoru mi powiedziała[dzięki słońce x3] że jest jakiś sklep co takie robi, na konwentach. Jak wpisałem w google 'geta, sklep, konwent' to mi od razu znalazło... muszę jeszcze się tylko z nimi dogadać czy zrobią mi na wyższym klocku xD
A.... co to są geta? to takie japońskie drewniane klapki na dwóch klockach xD
Jestem właśnie w trakcie oglądania ostatniego odcinka 'Hakaba Kitaro'[znaczy to tyle co Cmentarny Kitaro... fajne nazwisko xD] I zastanawiam się skąd ja wezmę teraz pozostałe serie...

Nowy koment Vampsów mnie zabił. Niby nie mówią nic ambitnego ale ta końcówka... śmiech jest zaraźliwy xD a Haido jest debilem xD on uwielbia się dziwnie przedstawiać - tym razem[jeśli dobrze rozumiem jego ingrisz] podał się za designera Vampsów, albo.......... Vampsowe pożądanie Haido desu.
Hm... po kolejnym obejrzeniu stwierdzam ze chodzi mu raczej o to drugie znaczenie... taaaaak.... Haido ty debilu.
weź ty idź się schowaj xD

Mam już moje 'Documentary' ale za kij nie mam kiedy obejrzeć>.< arg......... ale ono jest taaakie piękne T.T Ren powiedział że przez tydzień nie przyjdzie żebym się skończył tym jarać>.>

Kij nie mam wizji co pisać dalej... lalala~ do kiedyś tam.

4 komentarze:

Miya pisze...

Powiem szczerze, że liczyłam na coś lepszego O,o' jakieś przemyślenia bardziej czy coś...no ale miło, że po takim czasie wreszcie coś napisałeś...tylko, że nie wiem co tu komentowa =-="
xD'

Ren pisze...

Sakuuuuuuu-chan ty nie myśl, że się ode mnie uwolnisz :D ja już w czwartek pewnikiem przyjdę. Po na poniedziałek jestem umówiony już z Grześkiem i innymi debilami x3"

Gegegege... ostatnio na tubie ogląfdałem endingi :D chyba mnie się wkręciło XDD".

Koment VAMPS'a po prostu kocham miłością jadną jak tysiąc słońc (nie, nie pamięęam z czego ten tekst XDD)

Ten fanvid był.. dziwny... straszny taki... ale tak, też bym go obejrzał....

Nom.
PS. Ty wiesz, że on mi bloga czyta OO"

Ren pisze...

We wtorek (czemu napisałem "czwartek OO")

Ren pisze...

ni-chan?