czwartek, 28 sierpnia 2008

Tetsu-sama.....


Tetsu-sama!!!
Ore jest z siebie dumny!!!
I Tetsu-sama mi się dzisiaj śniiił ^_____^ bo Ore się przydrzemał po południu i tak jakoś wyszło... I kutwa, powinienem zacząć znowu pieprzyć o tym jaki to ja jestem obrzydliwy itd, ale nie moge@.@ Ten sen był taki... taki... cudowny@.@ Jak ON wyszedł spod pysznica.... awww..... *_*
Em.....
gomene>.>
.......
............
Teraz już będę normalny, emo i w ogóle >.>
Dzisiaj mało nie umarłem @.@
6 MEGA gałek lodów może zabić >.> Na przyszłość wezme dwie. No ale jak już zapłaciłem te 12zł, to musiałem to zjeść. Ja naprawdę nie potrafie marnować jedzenia T.T
Wy tak nie macie?

....
Ja naprawdę jestem powalony =.=
Mama oglada jakiś film i tam jest jakiś ślub i...
'Przybylśmy tu aby przed bogiem i tym zgromadzeniem zwiazać tgo mężczyznę i... w tym momencie Saku słyszy 'i tego mężczyznę' >.> ale na szczęście nie @.@ 'i te kobietę' uff...
I ten kaznodzieja, gada jeszcze teksty o tym że 'przede wszystkim małżeństwo nie służy do zaspokajania własnych żądzy, ale po pierwsze dla prokreacji, po drugie bla bla bla....' Ajjjć>.> Czuje bolesna aluzje>.> A ja właśnie stwierdziłem że zlewam całą sprawe>.>
Kami-sama.... Kocham cię za to twoje poczucie humoru =.=

A tak własciwie to nie wiem skad mi się wzięło to 'i tego mężczyznę'.... jestem inny xDD

A i drogie Yaoi'stki, które tak namiętnie pragniecie mnie molestować o moje opowiadanko - mam dla was dobrą wiadomość! Otóż - prawdopodobnie stworzę kilka rysynków tematycznych. Aczkolwiek nie spodziewajcie się nic zbyt... no zbyt xD same wiecie xD

Powinienem skończyć wreszcie z tą 'fabułą' bo już się babram w szczegółach>.< opisanie całej 'sceny' zajęło mi mniej czasu=.=

Oki. Wystarczy.

Ada mówi że HaiTsu jest zUe. Wedłóg Ore jest zabawne. I wiecie co? Oni sami se to prowokują więc nie ma co się burzyć.

A Ore lubi TeSaku. Albo TeSatsu.

2 komentarze:

aduś pisze...

Yay! śmiałam się przez całą notkę i tak powinno być (przynajmniej od czasu do czasu) Chibi miał dziś dobry dzień, Ada się z tego powodu cieszy ^.^ takich dni powinno być więcej <3 Chibi wogle jest takim słoneczkiem na niebie, i chyba nie tylko moje dni rozjaśnia ^.^ ale HaiTsu jest zue i nie zmienie zdania xP Hydio powinien być w łapkach Ady-chan *.* a Tetsu w łapkach ''ore'' xD
a lody to no... dobre są xD

Miya pisze...

Haha przysięga ślubna( tak to się nazywa?) wg Saku...no ładnie, ładnie xDDD
Ah=jjj...dawno żadnego yaoica nie czytałam O_o" a inność niekoniecznie jest dziedziczna chyba O_o
tak myślę...