piątek, 29 sierpnia 2008

TeSaku...?


TeSaku, kutwa, TeSaku>.> Jak się z tym pogodziłem to nie mogę myśleć o czymś innym>.<' AAAA jestem durnym homo T.T chlip... niech mnie ktoś przytuli T.T Tetsu-samaaaaaaaaa!!!! A, tak odnośnie bycia durnym homo - Ore był dzisiaj z mamą na zakupach na mieście. No i Ore uparł się żeby pójść do H&M, bo tam jak wiadomo są rzeczy z Hello Kitty[i tu wyłazi ze mnie durne homo]. No i szukam se nowej czapki. Znaczy przede wszystkim czapka. Doba wiem że mi nie wierzycie>.>
W każdym razie...
Mama zaproponowała mi bieliznę w Kitty ‘Ee… To jest damskie… no i nie będę nosić na dupie gaci za 30zł. Za drogo.’[w myślach – jeśli nie są z laruku… to znaczy jeśli by były to bym dał tyle kasy ale raczej bym nie nosił bo szkoda relikwii].
No to piżama. ‘Weź sobie wybierz i będziesz już miał na urodziny’ No… była czarna, i ładna ale miała durne rękawki i nogawki… i nawet XS było na mnie za duże O.O DAMSKIE XS O.O Jedna była z cekinami[OMG] pozostałe były czerwone… Wole niebieski, albo czarny. Kapcie były tandetne. Zdecydowałem się w końcu na skarpetki. Matko, sam nie wierze że to pisze @.@ XDD Czasem wyłazi ze mnie człowiek szczery do bólu… Ale nigdy nie zobaczycie mnie w czymś takim, o nie…
Z drugiego piętra musieliśmy zejść na parter bo i na 2 i na 1 nie działały kasy =.=
No…S: ’To choć mama jeszcze na dół’
M: ‘A po co?’
S: ‘No… tam są męskie…’
M: ‘Myślisz że znajdziesz tam coś na swój rozmiar?’ *sceptycznie*
Zeszliśmy… Faktycznie… Nie ma to jak być nie wymiarowym…
M: ‘Jutro idziemy do dziecięcego.’
A mam inne wyjście?
Wiecie co?
Inność jest dziedziczna.
Ja naprawdę jestem 100% facetem.
Pyszczek to sprawa drugorzędna.
Ale nawet moja matka doszła do wniosku że czasem łatwiej jest znaleźć mi rozmiar na damskich. >.>
Druga sprawa. Jakaś urocza bluzeczka w stylu GL.
S: ‘ O zobacz jakie Loli!’
M: ’Przymierz!’ *pełny entuzjazm*
S: ‘Czy ja ci wyglądam na Mane??’ *przerażenie*
M: ‘A skąd ja mam wiedzieć? Haido też nosił kiecki.’ *wzruszenie ramion*
S: *totalna załamka* … *wzdryga się na myśl o ‘czerwonym plecaczku’*

Boską mam rodzinkę nie ma co…

Kana… Em… dzięki za miłe słowa… Kurde xD JA wiem że to po przyjacielsku że wy Polacy[dobra brzmi genialnie=.=] to tak macie że ciągle to mówicie, tylko nie wtedy kiedy naprawdę… we mnie jednak dominuje w tym momencie część japońska, gdzie się nawet ciężko mówi że się kogoś lubi @.@ Przeraża mnie samego to co ci napisałem ostatnio… W każdym razie dzięki za przyjaźń x3

ADAAA-CHAAAAAANNNN……. Dlaczego my gadamy o TAKICH rzeczach???? Nyan…. Jesteśmy, kurde, inni>.> ale żem nowość powiedział xD

Ore znowu miał problem ze znalezieniem avatarka do notki>.<

A wiecie co ja teraz będę robił?
Hihi…
Będę….
Nie no, ludzie, bez przesady O.O
Może i jestem zboczony no ale…
Eh…
Będę pisać.

3 komentarze:

kana pisze...

przepraszam, a kto ci powiedzial, ze jestem 100% polka ?! hymm.... Gracias, teraz to mnie dobiles -.-*

Pozatym ja juz nie bede tak do ciebie mowic. v.v'' nie chce miec problemow >.>'' przepraszam....

ada-chan pisze...

^_____________^ uwielbiam te twoje homo w tobie xPPPPPP
uwielbiam twoją mamę xDDDDDDD

a co do naszej rozmowy... O.O sama nie wierze w to o czym rozmawialiśmy, ale... to było faaaaajne xD Tetsu,Tetsu,Tetsu,Tetsu,Tetsu xP

zakładasz obrus,cekinki,obcasy i na podbój Japonii!!! =TULI=

Anonimowy pisze...

Jesteś wiernym prawie-homo~~ Takim nie do końca i jest dobrze, bo taki masz byc, bo taki jesteś w sam raz~~ Jak ty jesteś ty i ani trochę inny~~
Co do rozmiarów ubranek... To chyba nie może byc tak źle~~ Wiem, że wzrostem może i nie szalejesz, ale chyba aż tak nie przesadzają w tych sklepach?... Tragedia~~ Olbrzymy, żyrafy, słonie~~ Dla takich zwierzątek z reguły bywają ubranka w tej męskiej części~~... Ale, spokojnie, ja też mam zabawę w sklepach~~ Nie ma tak lekko zwykłym ludziom, ech~~
... I widziałeś gdzieś gacie z Laruku~~?
I przecież nikt nie zaprzecza, że jesteś facetem~~ Bardzo dobrze~~
I czemu nie chciałbyś robic za Manę? xD
Urocza mama. To bardzo dobrze, że się orientuje, kogo ty tam molestu... słuchasz znaczy~~ xD
I skoro tak mówisz, że tak ładnie Polacy mają, to ja się zgadzam~~ Niech będzie~~ Udam, że ja nie mam nic wspólnego z Polakami, bo mam akurat z tym problem także~~ xD +chowa swoje "szlacheckie" pochodzenie i będące swego czasu "von" przed nazwiskiem~~+ ^^
Ja w ciebie i w twój talent wierzę~~ xD