wtorek, 26 sierpnia 2008

Jeb***y Mylog ^.^



Jako że mylog padł w zeszły piątek a mnie trafił szlag, tymczasowo założyłem sobie nowego bloga.
Byłem już, kurwa, gotowy pisać notkę codziennie, ale nie, mylog się na mnie wypiął.
Eh....
w każdym razie....
Co zrobi Saku, jeśli:
- naogląda się za dużo HaiTsu
- nawali mu blog
- za dużo będzie myśleć o Tetsu
- nasłucha się za dużo utworków takich jak: Ibara no Namida, i forbidden lover
- nie ma co robić
- i jeszcze wpadnie w melancholijny nastrój?
...
........
No cóż ostatnio zaowocowało to zboczonym pseudo fikiem TeSaku. Super. Wyłazi ze mnie czasem gorszy gej niż bym myślał. Tak na serio to na laski ja też lecę, ale na nic nie jestem bardziej skrzywiony niż na Laruku. Przykro mi. Żebym z tego zrezygnował... albo się jakoś przerzucił, sam nie wiem... musiałbym natrafić na kogoś kto byłby im podobny.
Eh. Następnym razem, napisze jakąś kontynuacje, albo, dla odmiany, z Haido.
Czasem czuje obrzydzenie do samego siebie.

3 komentarze:

kana pisze...

aaic, Ja mam podobnie tylko z Aki Hoshino <3333333 - cierpie faktem, ze jest hetero~ x.....x

mw?! po co ci 'laski'?!. Za 50 lat, napewno sobie taka 'laske' drewniana sprawisz .... lub metalowa XDD
zreszta, homo~ tez mozesz byc ;3

Unknown pisze...

xDDDD to samo z Hydem... tyle,że ja akurat cierpie z tego powodu, że nie mogę poświęcić uwagi komuś REALISTYCZNEMU...
ale fajnie napisałeś x3

Akira Kurahashi pisze...

Nie jesteś sam ;) ^^