środa, 27 sierpnia 2008

Kami-sama...








Kami-sama... Gomenasai
Kami-sama... Nie chcę łamać twoich przykazań!
Powoli popadam w obsesję. Jak oszalały pragnę wszystkiego co się wiąże z... Nim.
Głosu.
Zdjęć.
Uśmiechu.
Słów.
I tylko wciąż jak głupiec powtarzam:
Tetsu-sama.
Tetsu-sama.
Tetsu-sama.
Tetsu-sama....

Ten najbardziej zakazany rodzaj uczucia.
Najgłupszy.
Kami-sama... choć to zakazane, dałeś mi to uczucie wraz z wolną wolą.
Kami-sama... Przecież wiesz że nie chce tego robić! Nie chcę łamać twoich przykazań!
Kami-sama... Nienawidzę tego uczucia beznadziejności...
Dakara...
Doshite???

Doshite Kami-sama?? T.T
Zostanę zawodowym negocjatorem. Zastanawiam się co ze mną nie tak że ludzie na około mnie chcą się zabijać?
Nie no....... Ore nie chce.
...
....
.......
Zostałem nazwany aniołkiem.
Yay! *.*
NIE ZABIJAJ SIĘ!!!!!
Dakara... ore wa hontoni anata ga suki desu!
OMG, zaleciało mi 1PG>.>
Po prostu naprawdę cie lubię no.... ^.^
I nie wybaczyłbym sobie jakbym nic nie zrobił. Jakbym ci nie pomógł.

Dzisiaj w nocy nadepnąłem na kota. Ja naprawdę nie wiedziałem że on tam śpi>.< Ale na całe szczęście nic mu sie nie stało.
a on mnie teraz znowu molestuje...

Od trzech dni dodaje fabułę do tego cholernego TeSaku. Jestem ciężko pojebany na bani - to za mało by określić stan mojego mózgu.
Widać to w sumie na początku notki....
I w poprzedniej...
I jeszcze poprzedniej...
A dalej nie ma....

O, właśnie mało nie zabiłem Ady... Tak to jest jak się chce dobrze a wychodzi jak zwykle....

Tetsu-sama...

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

To ja zaczę od początku do końca, jako że tenże krótki wpis wydaje się poruszac więcej niżeli tylko jedną tematykę.
Zatem:
Z pragnieniami, miłością i podobnymi pierdołami jest źle. Niby nie możesz z nimi nic zrobic, bo zawsze będą, ale... Wiem, że zawsze możesz wmówic sobie, iż ich nie ma. Taka słodka represja. To naprawdę działa, wiem i muszę powiedziec, że to naprawdę działa. ^^ ... Inna sprawa jak się chce tych pragnień~~ xP~~
Czemu uważasz, że taki byłby "najbardziej zakazany rodzaj uczucia"? Daj mi chwilę, a wymyślę ci kilka bardziej fantazyjnych~~ xD
I, jeśli wliczam się w ludzi wokół ciebie, pocieszę cię, że jestem daleko od zabijania siebie. ^^
I co to jest "1PG"?
... Opowiedz mi dokładnie o TeSaku~~ Ładnie proszę~~ ^^
I też będziesz szalec z tagami~~? xD
A w tymże podpisie, pseudonimie, "tożsamości" (wtf? o.O''), co mi tu na dole proponują, wzięłam lj, bo to ponad moje możliwości tutaj~~ Trochę techniki i człowiek się gubi~~ ^^

kana pisze...

Saku
Dziekuje tobie za wszystko. Naprawde.
Dzieki tobie zyje. Teraz jestem u Neko bede pozniej u siebie.
TESKNIE ZA TOBA. Zreszta nie popelnilam samobojstwa bo.... nie potrafie ciebie opuscic.
Dookola mnie dzis ludzie mowia mi, ze nie powinnam tobie nic mowic. Nie , zebys mnie zle zrozumial.... ale ostatnio zajebiscie cierpie
Moj kochany aniolku nie jestes zwyklym aniolkiem ale najslodszym i najsympatyczniejszym <3 i dlatego kiochiam ciebie.... jestes dla mnie moim juz jedym z najwazniejszych osob na swiecie. Dobgra koncze bo neko slinotoku dostaje XDD a Peter mnie turbuje bokserskimi rekawiczkami ;3