środa, 3 września 2008

początek


Oke oke.
Do tamtej notki nie pasował opis pierwszego dnia szkolnego więc to zlałem i pisze dzisiaj, z trzech dni. O.
Po pierwsze to na mój widok się uśmiechnęli. I przybili mi piątkę. Wzbudziło to we mnie pewne obawy, ale udaje z wszystko w porządku. Przyjżeli mi się uważnie i...
- Wyładniałeś w wakacje.
*gleba*
- Ty na pewno jesteś facetem??
*gleba*
S - Tak... na pewno... Mam wyjąć i pokazać?
- Nie trzeba!!
hehe
- Ale w sumie to troche szkoda...
O.O

Jeden koleś przyszedł z kolczykiem w uchu i go wychowawczyni wywaliła z sali i kazała zdjąć.
Kobieta jest starej daty i po naszej klasie odchodzi na emeryturę...
Wyszedł i wyjął.
Ja tylko poprawiłem sobie włosy na uszy xD W końcu mam trzy kółeczka w prawym uchu>.>
-W regulaminie, który czytałam wam w zeszłym roku była mowa na temat stosowności kolczyków.
No i się pytano czy dziewczyny mogą.
- Mogą ale bez przesady.
- No to ty się nie musisz martwić gwiazdeczko. - koleżanka z ławki do mnie
Tak, w klasie mówią do mnie czasem gwiazdeczko. Zabije jednak każdego spoza klasy kto użyje tego określenia w stosunku do mnie.
- Hm... ale czy osiem to nie jest przesada?
Na to mi już nie odpowiedziano. Za jakiś tydzień, dwa robię sobie kolejne cztery kolczyki. Dlatego rzuciłem o tych ośmiu.

A dzisiaj...
dwóch chłopaków z mojej klasy co to się zawsze razem trzymają.
Już wracamy, zaraz wychodzimy ze szkoły ale jeden poszedł przodem, na co drugi cienkim głosem:
- Stój! to ja twoja dziewica! - czy jakoś tak
ja tak na nich patrze i jakoś tak.... 'muknąłem' ale akurat na sekundę zaległa absolutna cisza na korytarzu
- Rok razem i jeszcze dziewica...
Nie wiem czy słyszała to cała szkoła[ludzie] ale cała szkoła[budynek] zatrzęsła się od śmiechu.

Nom. Na dziś, nic bardziej nie wymyśle.
Codziennie osiem lekcji, ostatnie powtórzenia do egzaminów... i zaczyna się druga klasa liceum...
Tak w ogóle to avek idealnie pasuje do tekstu... podejżewam że moze się powtarzać w najbliższym czasie...

1 komentarz:

Miya pisze...

No właśnie ! Rok razem z Ty ciągle dziewicą ? xDD mwahahaha to mnie dobiło.
Wesoło tam się z Tobą w szkole mają...

a ta notka o śmierci...ładnie napisana i naprawdę podnosi na duchu trochę.
Daje do myślenia.